AKTUALNOŚCI
2009-11-26 :: Zapytanie ofertowe
W związku z realizacją projektu "Poprawa konkurencyjności firmy Sanglass S.A. poprzez unowocześnienie procesu produkcji oraz wdrożenie informatycznego systemu zarządzania przedsiębiorstwem, na który firma Sanglass S.A. złożyła wniosek o dofinansowanie ze środków funduszy europejskich zwracamy się ze prośbą o przesłanie oferty na zakup i wdrożenie informatycznego systemu zarządzania przedsiębiorstwem.
I. Zamawiający
SANGLASS S.A.
ul. Wojska Polskiego 14
39-300 Mielec
KRS nr: 0000081116, NIP : 817-18-29-726
II. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup programu do zarządzania przedsiębiorstwem oraz wdrożenie go w firmie Sanglass S.A.
III. Założenia
Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie licencji i wdrożenie informatycznego systemu zarządzania przedsiębiorstwem zawierający poniżej określony minimalny zakres:
IV. Termin i miejsce składania oferty
Oferta powinna być dostarczona osobiście do sekretariatu firmy Sanglass S.A. lub przesłana za pośrednictwem poczty, kuriera na adres:
SANGLASS S.A.
ul. Wojska Polskiego 14
39-300 Mielec
Z dopiskiem "Oferta na system zarzadzania przedsiębiorstwem"
Termin składania oferty do dnia 01.02.2010.
V. Opis sposobu przygotowania oferty
Oferent powinien sporządzić ofertę w języku polskim.
Oferta musi zawierać:
Ponadto Oferent do złożonej oferty powinien dołączyć:
a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b) Wykaz personelu, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia.
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o kryterium ceny i doświadczenie wykonawcy.
Osoba do kontaktu:
Robert Wąsowicz - robert.wasowicz@sanglass.com.pl
W związku z realizacją projektu "Poprawa konkurencyjności firmy Sanglass S.A. poprzez unowocześnienie procesu produkcji oraz wdrożenie informatycznego systemu zarządzania przedsiębiorstwem, na który firma Sanglass S.A. złożyła wniosek o dofinansowanie ze środków funduszy europejskich zwracamy się ze prośbą o przesłanie oferty na zakup i wdrożenie informatycznego systemu zarządzania przedsiębiorstwem.
I. Zamawiający
SANGLASS S.A.
ul. Wojska Polskiego 14
39-300 Mielec
KRS nr: 0000081116, NIP : 817-18-29-726
II. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup programu do zarządzania przedsiębiorstwem oraz wdrożenie go w firmie Sanglass S.A.
III. Założenia
Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie licencji i wdrożenie informatycznego systemu zarządzania przedsiębiorstwem zawierający poniżej określony minimalny zakres:
- Dostarczenie i sprzedaż licencji
- Instalacja i konfiguracja środowiska
- Analiza procesów zachodzących w organizacji w zakresie: finansowo księgowym, handlu i logistyki oraz produkcji
- Opracowanie dokumentacji
- Konfiguracja środowiska produkcyjnego
- Migracja danych
- Opracowanie instrukcji stanowiskowych (do 5 stanowisk)
- Asysta przy pracy
- Opracowanie dokumentacji końcowej
IV. Termin i miejsce składania oferty
Oferta powinna być dostarczona osobiście do sekretariatu firmy Sanglass S.A. lub przesłana za pośrednictwem poczty, kuriera na adres:
SANGLASS S.A.
ul. Wojska Polskiego 14
39-300 Mielec
Z dopiskiem "Oferta na system zarzadzania przedsiębiorstwem"
Termin składania oferty do dnia 01.02.2010.
V. Opis sposobu przygotowania oferty
Oferent powinien sporządzić ofertę w języku polskim.
Oferta musi zawierać:
- a) Pełną nazwę oferenta
- b) Adres siedziby oferenta, numer telefonu oraz numer NIP
- c) Opis nawiązujący do parametrów wyszczególnionych w zapytaniu ofertowym
- d) Wartość oferty (netto oraz brutto)/kosztorys ofertowy
- e) Termin ważności oferty
- f) Datę sporządzenia oferty
- g) Warunki gwarancji
- h) Warunki płatności
- i) Termin wykonania zamówienia
- j) Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania oferenta + pieczątka imienna i firmowa
Ponadto Oferent do złożonej oferty powinien dołączyć:
a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b) Wykaz personelu, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia.
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o kryterium ceny i doświadczenie wykonawcy.
Osoba do kontaktu:
Robert Wąsowicz - robert.wasowicz@sanglass.com.pl